Гарантія і повернення.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» магазин
«Техномаркет» надає гарантію на весь асортимент товарів у порядку,
встановленому Законом.
1. ГАРАНТІЯ НА ВИРІБ
Для гарантійного обслуговування ви можете звернутися в роздрібний
магазин в робочий час за попередньою домовленістю з керівництвом роздрібного
магазину або операторів інтернет-магазину.
1.1. Для здійснення гарантійного обслуговування з Вами необхідно мати:
- товари, які потребують гарантійного обслуговування
- оригінальна упаковка з товару
- гарантійний талон на цей виріб
- повний комплект цього виробу
- необхідно мати документ, що підтверджує покупку товару в нашому
магазині
- Гарантійне обслуговування товару здійснюється в термін до 30
робочих днів (в залежності від складності поломки даного виробу).
1.2. Гарантійні зобов'язання не застосовуються у випадках:
- якщо є механічні або інші пошкодження, що виникли в результаті
необережних дій покупця
- потрапляння вологи або іншої сторонніх речовин
- порушили правила експлуатації
- проведено розтин, який проводився поза межами сфери обслуговування
сервісного центру, ремонт або заміна внутрішніх компонентів
- збиток, отриманий в результаті використання товарів для інших
цілей, або з порушенням правил експлуатації
- вплив екстремальних температур на цей продукт
2. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Повернення отриманого товару може здійснюватися протягом 14 календарних
днів з моменту його придбання в роздрібному магазині або в службі доставки.
Для повернення коштів протягом 14 днів необхідно виконати наступні
умови:
- збережена презентація, її споживчі властивості
- немає слідів використання
- всі аксесуари, компоненти та документація, що поставляються з
товаром, зберігаються
- без пошкодження упаковки
- необхідно мати документ, що підтверджує покупку товару в нашому
магазині
2.1. Повернення товару, замовленого поштою:
- обмін або повернення товару здійснюється шляхом оформлення посилки
в транспортній службі за даними відправника оригінальної посилки
- оформлення зворотної посилки БЕЗ ПІСЛЯПЛАТИ
- покупець самостійно оплачує відвантаження поверненого товару,
вартість якого встановлюється транспортною службою
2.2. Повернення товарів, придбаних через роздрібний магазин або сайт:
- обмін або повернення товару здійснюється безпосередньо в
роздрібному магазині в робочий час за попередньою домовленістю з
керівництвом роздрібного магазину або операторів інтернет-магазину.
Товари, які не підлягають поверненню або обміну відповідно до Закону
України «Про захист прав споживачів»:
- Засоби гігієни (зубні щітки, епілятори, кліпери, бритви і т.д.)